Informacje
slonski, który bryka w okolicach miasta wyspa z dużej polski
38979.28 km wszystkie kilometry
10134.16 km (26.00%) w terenie
58d 08h 04m czas na rowerze
28.06 km/h avg
10134.16 km (26.00%) w terenie
58d 08h 04m czas na rowerze
28.06 km/h avg
Kategorie
Fuerza.22 Interkol.133 Jas-Kółka.11 KKS Pruślin.164 Solo.192 SpinRoller.269 test.3 Wielowieś Lap.11Znajomi
Moje rowery
Szukaj
Wykres roczny
Archiwum
- 2018, Sierpień.1.0
- 2016, Luty.3.0
- 2016, Styczeń.16.0
- 2015, Grudzień.18.0
- 2015, Listopad.11.0
- 2015, Październik.14.0
- 2015, Wrzesień.23.5
- 2015, Sierpień.24.0
- 2015, Lipiec.18.0
- 2015, Czerwiec.22.0
- 2015, Maj.24.2
- 2015, Kwiecień.21.4
- 2015, Marzec.24.15
- 2015, Luty.19.3
- 2015, Styczeń.21.0
- 2014, Grudzień.21.1
- 2014, Listopad.19.2
- 2014, Październik.16.0
- 2014, Wrzesień.14.0
- 2014, Sierpień.16.1
- 2014, Lipiec.21.2
- 2014, Czerwiec.17.0
- 2014, Maj.22.1
- 2014, Kwiecień.26.4
- 2014, Marzec.32.2
- 2014, Luty.27.10
- 2014, Styczeń.34.5
- 2013, Grudzień.26.4
- 2013, Listopad.15.3
- 2013, Październik.30.2
- 2013, Wrzesień.12.3
- 2013, Sierpień.27.11
- 2013, Lipiec.20.0
- 2013, Czerwiec.26.0
- 2013, Maj.23.0
- 2013, Kwiecień.18.0
- 2013, Marzec.20.3
- 2013, Luty.22.0
- 2013, Styczeń.13.0
- 2012, Grudzień.15.0
- 2012, Listopad.4.0
- 2012, Październik.1.0
- 2012, Wrzesień.1.0
Wpisy archiwalne w miesiącu
Kwiecień, 2014
Dystans całkowity: | 1276.08 km (w terenie 271.92 km; 21.31%) |
Czas w ruchu: | 41:46 |
Średnia prędkość: | 30.55 km/h |
Maksymalna prędkość: | 73.30 km/h |
Suma podjazdów: | 4519 m |
Maks. tętno maksymalne: | 184 (102 %) |
Maks. tętno średnie: | 147 (81 %) |
Suma kalorii: | 31990 kcal |
Liczba aktywności: | 26 |
Średnio na aktywność: | 49.08 km i 1h 36m |
Więcej statystyk |
CTS TT
d a n e w y j a z d u
Jazda na rowerze
Nie udało się pojeździć po południu bo zbierało się na burzę aż w końcu zaczęło padać. Zatem pozostał jedynie trenażer. Aby jako tako dojechać do niedzieli.33.02 km
33.02 km teren
01:07 h
29.57 km/h
37.30 Vmax
17.0 °C
HRmax%
HRavg
%
m. w górę
960 kcal
2x2.3
Krótko i szybko
d a n e w y j a z d u
Jazda na rowerze
Na Rynku grupka ok. 20 osób. Ruszamy na Pleszew, najpierw zupełnie spokojnie ale później coraz szybciej. Pary szybko przechodzą w jazdę "gęsiego" i tempo ponad 35kmh z rantem i tak dojeżdżamy do Pleszewa. Chwila przerwy na bufet a później znów szybciej. Akurat wyszło, że jechałem za Michałem, który rozkręcił grupę do ponad 45kmh. Na swojej zmianie chciałem utrzymać tempo, tym bardziej, że było pod górkę ale wytrzymałem tylko połowę i musiałem zwolnić do 33kmh i dałem zmianę Błażejowi.82.83 km
0.00 km teren
02:26 h
34.04 km/h
58.00 Vmax
12.0 °C
166 HRmax 92%
133 HRavg
73%
138 m. w górę
1687 kcal
Od Dobrzycy spokojnie ale czym bliżej Raszkowa to tempo wzrastało. Jakoś ponownie dziwnie się złożyło, że na mojej zmianie wyskoczył Michał a za nim Grześ a ja nie dałem rady się uchwycić na nimi. W kolejnej grupce szło mocne tempo i zbliżaliśmy się do uciekającej dwójki jednak zabrakło nam i przejechali one pierwsi przez tablicę Raszków.
Na chwilkę odpuszczamy ale potem zaraz znów szybko na zmianach gdzie Michał ciągnie przez dobrych kilka km (ten to ma moc). Im bliżej Ostrowa to zaczyna się czarowanie i krótkie zmiany a ostatecznie tablicę zebrał Błażej.
Potem już spokojnie do domq.
Trening krótki ale szybki. Były ciężkie momenty i czasem dało się też odpocząć.
Cieszę się, że udało się utrzymać na treningu z właściwą grupą do samego końca.
Cad: 88/123
Ostrzeszów lap
d a n e w y j a z d u
Jazda na rowerze
Dziś na pętli dobra obsada bo Błażejów 2-ch,Przemo,Adrian i Dawid. Jest zimno a ja niedoszacowałem temperatury więc ruszamy delikatnie pod wiatr i w parach zmieniamy się do Kotłowa. Na górce już mi nieco cieplej więc noga troszkę lepiej zaczęła kręcić. Tutaj Dawid zjeżdża na Antonin. Do Ostrzeszowa w spokojnym i równym tempie bo wiatr nie pozwalał zbytnio poszaleć a BłażejW. i Przemo jadą jutro do Sobótki ścigać się, więc nie szalejemy.79.57 km
0.00 km teren
02:34 h
31.00 km/h
52.00 Vmax
9.0 °C
166 HRmax 92%
129 HRavg
71%
225 m. w górę
1629 kcal
Ponieważ z Ostrzeszowa jest z wiatrem a mi nadal zimno to ruszyłem szybciej i rozkręcam do 42kmh. Potem krótki postój dla BłażejaW. na sikstop. Dalej prawie do CzarnegoLasu jedziemy szybko ponad 40kmh a Błażej i Przemo ciśną nawet 48kmh. Tutaj dało się nieco zmęczyć.
Do Odolanowa spokojnie i jedynie na tablicę ruszyłem jako pierwszy aby na chwilkę zwiększyć tętno i ostatni raz dzisiaj przycisnąć. Niestety w takiej obsadzie nie miałem nawet co marzyć o tablicy. Potem już spokojnie i wolno pod wiatr do Ostrowa. Teraz już było mi zupełnie ciepło.
Fajny trening przed jutrzejszym Interkolowym choć bez mocnych zawodników ognia nie przewiduję. Chciałbym się jednak mylić.
Cad: 83/118
Kręcenie w klubie
d a n e w y j a z d u
Jazda na rowerze
Lista 0124.00 km
24.00 km teren
00:51 h
28.24 km/h
43.00 Vmax
21.0 °C
167 HRmax 92%
147 HRavg
81%
m. w górę
783 kcal
1+1
2x2.3
Grabów p.Chełmce i Brzeziny
d a n e w y j a z d u
Jazda na rowerze
Dziś trening z Kubą. Zaczynamy dość szybko bo z wiatrem i poza podjazdem pod Chełmce idzie nam całkiem sprawnie. Sytuacja zmienia się nieco z Brzezin bo boczny wiatr wstrzymuje nas nieco. Za Grabowem jest nawet mocniejszy wiatr ale to nam już nie przeszkadza bo mamy już właściwie po treningu i jedziemy sobie spokojnie do domq. W Ostrowie czuję jednak spore zmęczenie co cieszy, że trening nie poszedł na marne.92.10 km
0.00 km teren
02:47 h
33.09 km/h
49.70 Vmax
17.0 °C
171 HRmax 95%
139 HRavg
77%
230 m. w górę
2090 kcal
Cad: 83/115
Mikstat i powrót
d a n e w y j a z d u
Jazda na rowerze
Generalnie średnio lekki trening z najmocniejszym. Tam spokojnie, choć pod górkę trochę dyszałem to mały zapas na przyspieszenie był. Mały pit-stop i powrót z celem aby utrzymać założoną średnią prędkość. Tu troszkę mocniej bo północny wiatr nie pozwalał się rozpędzić. Z Parczewa przez chwilę pogoń za ciężarówką ale ponieważ to ani nie moje klimaty ani też nie dałem rady utrzymać się - zrezygnowałem.41.05 km
0.00 km teren
01:19 h
31.18 km/h
59.20 Vmax
10.0 °C
166 HRmax 92%
140 HRavg
77%
185 m. w górę
1030 kcal
Lubię takie treningi - szybko, krótko i konkretnie.
Cad: 83/119