avatar
slonski
, który bryka w okolicach miasta wyspa z dużej polski
38979.28 km wszystkie kilometry
10134.16 km (26.00%) w terenie
58d 08h 04m czas na rowerze
28.06 km/h avg

Kategorie

Fuerza.22   Interkol.133   Jas-Kółka.11   KKS Pruślin.164   Solo.192   SpinRoller.269   test.3   Wielowieś Lap.11

Wykres roczny blog rowerowy slonski.bikestats.pl stat4u

Terlicko i okolice

Środa, 28 sierpnia 2013 | dodano:28.08.2013 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria Jas-Kółka
  d a n e  w y j a z d u Jazda na rowerze
77.33 km
127 HRavg 69%
650 m. w górę
1712 kcal

Dziś kolejna jazda z Jas-kólkami. Zaczynamy powolutku i rozkręcamy się z czasem. Na granicy dojeżdża Adam i razem kręcimy pod górkę na Karwinę. Już na szczycie jadę za Szymonem, gdy nagle ni z gruszki obraca on się za siebie skręcając przy tym rowerem i zajeżdżając mi drogę. Nie zdążyłem odbić i już jestem w rowie. Winę biorę na siebie bo po prostu zbyt blisko trzymałem się koła i nie miałem marginesu na reakcję.
W wyniku kolizji, jestem cały w rowie, prawa ręka boli jak diabli i z trudem mogłem trzymać kierownicę, hamować czy podjeżdżać w górę podciągając się na kierownicy. Kiedy jechałem na wybojach - ból był nie nie zniesienia ale na szczęście większość trasy była dobrymi drogami.
Naprostowana prawą klamka przez Andrzeja, tylne koło rozcentrowane ale da się jechać.

W okolicach Terlicka zaskoczyłem się niesamowicie szalenie sztywnymi podjazdami gdzie zdecydowanie brakowało mi biegów na średniej tarczy z przodu ale jak się przepycha to jakoś da się jechać.
Po kilku podjazdach czeka na przystanku w kolejności Kamil, Szymon, Tomek M. i ja z Andrzejem. Adam nie dojechał więc kręcimy w drogę powrotną aby na rondzie (gdzieś) go spotkać.

Po tym jedziemy już dziarsko w drogę powrotną. Za Marklowicami opuszcz nas Adam a ja przycisnąłem mocniej na ostatnim podjeździe i z Kamilem jedziemy już w stronę Jastrzębia. Za chwilę dojeżdżają do nas pozostali i razem jedziemy do domu.

Gdyby nie ta wywrotka trening byłby rewelacyjny. Trasa i drogi piękne, koledzy wymagający więc i sam trening się udał.