avatar
slonski
, który bryka w okolicach miasta wyspa z dużej polski
38979.28 km wszystkie kilometry
10134.16 km (26.00%) w terenie
58d 08h 04m czas na rowerze
28.06 km/h avg

Kategorie

Fuerza.22   Interkol.133   Jas-Kółka.11   KKS Pruślin.164   Solo.192   SpinRoller.269   test.3   Wielowieś Lap.11

Wykres roczny blog rowerowy slonski.bikestats.pl stat4u

Lajtowy Interkol

Niedziela, 23 lutego 2014 | dodano:23.02.2014 | linkuj |
komentarze(1)
Kategoria Interkol
  d a n e  w y j a z d u Jazda na rowerze
87.15 km
131 HRavg 72%
255 m. w górę
1866 kcal

Pełen obaw wybrałem się w ten zimny poranek na Rynek. Ludzi mnóstwo więc mówię - będzie ogień! Jak bardzo się myliłem przekonałem się dopiero w połowie trasy. Do Pleszewa spokojna jazda w parach. Jedynie para Przema z Błażejem się wyróżniała większym tempem, więc widać kto szykuje dużą formę na sezon.
Za Pleszewem było jeszcze wolniej. Zmiana planów nastąpiła jeszcze przed Dobrzycą i zamiast jechać na Koźmin - Krotoszyn, skręciliśmy na Ostrów.
Przemo z Błażejem grali dziś pierwsze skrzypce i aranżowali ucieczki jednak grupa niezbyt chętnie ich chciała gonić. Dopiero po drugiej ucieczce z pewną nieśmiałością rozkręcaliśmy się aby już w Raszkowie ich dojść. Grupa jednak nie odpuszczała i Przemo też, który ponowił samotnie tym razem atak, skontrowany bardzo szybko.
Później jechaliśmy już na zamianach. Niestety po mojej wyskoczył po raz kolejny Przemo i już nie byłem w stanie utrzymać się za grupą do finiszu na tablicę. Na szczęście zabrakło mi tylko kilkaset metrów do tablicy więc szybko dojechałem do pozostałych.

Pierwotnie czułem pewne rozczarowanie dzisiejszym treningiem ze względu na tempo i ilość km ale jak zastanowić się głębiej to nie mam co szaleć bo to przecież dopiero luty.
Końcówka treningu dodała mu nieco smaczku. Dlatego suma sumarum wycieczka na PLUS.

Po raz kolejny wypad po klucze. Dziś jednak już nie było wielkiego dramatu.