avatar
slonski
, który bryka w okolicach miasta wyspa z dużej polski
38979.28 km wszystkie kilometry
10134.16 km (26.00%) w terenie
58d 08h 04m czas na rowerze
28.06 km/h avg

Kategorie

Fuerza.22   Interkol.133   Jas-Kółka.11   KKS Pruślin.164   Solo.192   SpinRoller.269   test.3   Wielowieś Lap.11

Wykres roczny blog rowerowy slonski.bikestats.pl stat4u

Niedzielny luzik

Niedziela, 18 maja 2014 | dodano:18.05.2014 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria Interkol
  d a n e  w y j a z d u Jazda na rowerze
81.70 km
131 HRavg 71%
230 m. w górę
1598 kcal

Dziś już ładna pogoda więc postanowiłem wybrać się na trening na godz: 10:00 z klubowiczami. Frekwencja słaba ale w mocnym towrzystwie bo BłażejW, Przemo, Bazyl, Maciej, 2-ch Kawalerzystów, Rafał, Zibi i jakiś kolega na góralu. Jakoś ochoty nie było do jazdy ale w końcu trasa wymyślona i jedziemy. Najpierw spokojnie, później trochę mocniej ale pod Kotłów najwolniejsza jazda jakąkolwiek pamiętam nie tylko na treningu ale i w ogóle. Wszyscy wjechali wypoczęci ale nie było już Dadcoma, Zibiego i góralowca.

Później na Ostrzeszów lecz w połowie drogi z Mikstatu skręt w prawo i całkiem ciekawą, płaską trasą wylądowaliśmy za Szklarką przed rondem na Czarnylas. Od ronda tempo wzrosło i standardowo uciekał Przemo ale najpierw tempo podkręcił Bazyl. Przema nie goniliśmy szczególnie ale jak na zmianę wyszedł Błażej to prędkość nie spadała poniżej 50km/h przez ok 2km. Porządna to była zmiana.

Jako, że nie mam formy to nie miałem z czego szaleć i woziłem się raczej na tyłach dając niedługie zmiany. Byłem zadowolony, że dojechałem razem w grupie. Pewnie jakby tempo było większe to miałbym problemy a tak jakoś się dojechało.

Na koniec jeszcze dokręcenie kilku km z Przemem przez Wysocko ale już zupełnie na luzie.