avatar
slonski
, który bryka w okolicach miasta wyspa z dużej polski
38979.28 km wszystkie kilometry
10134.16 km (26.00%) w terenie
58d 08h 04m czas na rowerze
28.06 km/h avg

Kategorie

Fuerza.22   Interkol.133   Jas-Kółka.11   KKS Pruślin.164   Solo.192   SpinRoller.269   test.3   Wielowieś Lap.11

Wykres roczny blog rowerowy slonski.bikestats.pl stat4u

interkolowo w skwarze

Niedziela, 20 lipca 2014 | dodano:20.07.2014 | linkuj |
komentarze(1)
Kategoria Interkol
  d a n e  w y j a z d u Jazda na rowerze
119.80 km
135 HRavg 73%
290 m. w górę
2444 kcal

Na Rynku dobre kilkanaście osób. Do Sośni spokojnie, potem tempo jest podkręcane. Dałem do Sośni ze 3 zmiany. W Domasławicach lekko zostałem ale z Maciejem i Zibim dojechaliśmy. W Wierzchowicach znów zostałem w 2-iej grupce z Maciejem, Rafałem, Adamem i Kubą.

Przed Miliczem postój na piciu. Powrót przez Sulmierzyce. Tempo zawrotne. Kiedy Błażej przycisnął z zamiarem małego odjazdu - przynajmiej tak to wyglądało, to dociągnąłem do niego. Właściwie to było wszystko na co było mnie stać bo zapłaciłem przez to zmęczeniem tak, że ledwo jechałem w dużym tempie. Kiedy Rafał odpuścił koło nie byłem już w stanie chwycić się grupki, na szczęście to było tuż przed Sulmierzycami. Potem najechałem na dziurę i coś wypadło. Wróciłem się ale to Rafałowi wypadł licznik.

Wracam do grupki na wyjeździe z Sulmierzyc - na szczęście czekają ale Rafał jest już ujechany i zostaje w tyle.
Czekamy na pozostałych w lekkim tempie i od Odolanowa trochę szybciej. Kiedy przyspieszam przed Ostrowem wiem, że spróbuję zawalczyć o tablicę. Niestety Błażej swoim rakietowym przyspieszeniem pozbawił mnie wszelkich złudzeń na zgarnięcie tablicy.

Ujechali mnie koledzy oraz warunki pogodowe. Teraz już schlodzony i wypoczęty.
Rewelacyjny ale też trudny trening. Super jest od czasu do czasu porządnie się zmęczyć.