avatar
slonski
, który bryka w okolicach miasta wyspa z dużej polski
38979.28 km wszystkie kilometry
10134.16 km (26.00%) w terenie
58d 08h 04m czas na rowerze
28.06 km/h avg

Kategorie

Fuerza.22   Interkol.133   Jas-Kółka.11   KKS Pruślin.164   Solo.192   SpinRoller.269   test.3   Wielowieś Lap.11

Wykres roczny blog rowerowy slonski.bikestats.pl stat4u

interkolowa laba

Niedziela, 27 lipca 2014 | dodano:27.07.2014 | linkuj |
komentarze(0)
Kategoria Interkol
  d a n e  w y j a z d u Jazda na rowerze
100.91 km
130 HRavg 70%
170 m. w górę
2030 kcal

Z powodu małej ilości snu juz byłem bliski z rezygnacji z dzisiejszej jazdy ale jakoś udało się wstac z łózka i rozkręcic.
Na Rynku sporo osób bo przyjechali ludzie z Kalisza, zaproszeni przez Kubę oraz kilka osób z Kawalerii.
Tak sobie jedziemy ale kaliszanie przyciskają i nawet ktoś tam odjechał za Odolanowem ale doszliśmy ich w Sulmierzycach.
Potem utworzyła się grupka amatorów na przodzie, z którymi się załapałem więc i jechałem z nimi na zmianach gdzie prędkośc dochodziła nawet w okolice 40kph.
Przed Miliczem odpadła połowa i został Schleck,Adi,Kuba,ja i ktoś. Czekamy w cieniu na pozostałych i nadal w spokoju jedziemy do Krotoszyna. Tempo nadal spacerowe bo większośc osob po cięzkim wczorajszym sciganiu w Zieleńcu.
Maly stop na napój przed Krotoszynem na stacji benzynowej i jedziemy do domu.
Wyskakuje Adi, który mówi, ze tak rzadko jezdzi w niedziele a oni akurat dzis odpoczywaja, dlatego on nie ma zamiaru odpuszczac i jedzie mocno. Jazde wiec za nim z Kuba, od czasu do czasu dajac zmiany i tak sprawnie dojezdzamy do Ostrowa.

Tetno bardzo niskie bo i trening luzacki, jedynie upał dawał się we znaki.