avatar
slonski
, który bryka w okolicach miasta wyspa z dużej polski
38979.28 km wszystkie kilometry
10134.16 km (26.00%) w terenie
58d 08h 04m czas na rowerze
28.06 km/h avg

Kategorie

Fuerza.22   Interkol.133   Jas-Kółka.11   KKS Pruślin.164   Solo.192   SpinRoller.269   test.3   Wielowieś Lap.11

Wykres roczny blog rowerowy slonski.bikestats.pl stat4u

rekonesans po lesie

Wtorek, 23 grudnia 2014 | dodano:24.12.2014 | linkuj |
komentarze(0)
Kategoria Jas-Kółka
  d a n e  w y j a z d u Jazda na rowerze
32.75 km
HRavg %
200 m. w górę
1600 kcal

Wybraliśmy się z Andrzejem na jazdę po lesie i trzeba przyznać, że był to prawdziwy "cross country". Ilość błota przeogromna a podobno bywało gorzej. Myślałem, że w moich okolicach jest błoto lecz tu jest znacznie więcej. Dodatkowo strome podjazdy w błocie na oponie semi-slick powodowały, że nie byłem w stanie wjechać na samą górę.

Przejechaliśmy kilka leśnych duktów czasem przeprowadzając rower pieszo przez stumyki.
Na koniec pojechałem jeszcze sam poszukać rundki treningowej bo na treningu, mimio że ciekawy, tętno nie było nadwyrężane. Znalazłem swoją starą rundę sprzed 2 lat. Jest ona w miarę sucha lecz częściowo zarosła krzakami i nie jedzie się dobrze. Na szczęście opracowałem nową rundkę, na której mam zamiar troszkę potrenować w wigilię.