avatar
slonski
, który bryka w okolicach miasta wyspa z dużej polski
38979.28 km wszystkie kilometry
10134.16 km (26.00%) w terenie
58d 08h 04m czas na rowerze
28.06 km/h avg

Kategorie

Fuerza.22   Interkol.133   Jas-Kółka.11   KKS Pruślin.164   Solo.192   SpinRoller.269   test.3   Wielowieś Lap.11

Wykres roczny blog rowerowy slonski.bikestats.pl stat4u

szuter, kamienie i pięknie szalenie

Środa, 30 września 2015 | dodano:30.09.2015 | linkuj | komentarze(2)
Kategoria Solo
  d a n e  w y j a z d u Jazda na rowerze
45.50 km
135 HRavg 73%
1040 m. w górę
1821 kcal

Coś mnie dziś podkusiło i pojechałem objazdem (nie głównym wjazdem) do parku Biokovo. Droga miała być szutrowa i na początku taka była ale później tylko coraz gorzej. Kamienie na drodze, że na szosie trudno jechać. Gdy było płasko lub w dół mogłem powolutku jechać ale pod nawet minimalną górkę nie było szans z powodu osuwających się kamieni więc pozostała jedynie piesza turystyka górska. Nic, że zdarte buty i progi, opony też dostały za swoje. Na pierwszym zdjęciu krótki odcinek bez kamieni - wtedy udało się zatrzymać i zrobić fotaska. Po przejechaniu tych 8km byłem kompletnie wyczerpany, nawet bardziej bolały mnie ręce od trzymania kierownicy i klamek hamulców. Jednak przepiękne tereny wynagrodziły cały ten trud. Zjazd w samym parku, gdzie jutro się wybieram, trwał 7km a droga pnie się nad przepaścią - strach przeplata się z ekscytacją.
Mina strażnika przy wymijaniu budki - bezcenna. Jutro planuję wycieczkę do Jurka więc ze strażnikiem parku trzeba dobrze pogadać.
Na ostatnich 2-ch zdjęciach "nogi osolone ale nie dopieczone".

Cad: 72/121

slonski
| 20:32 czwartek, 1 października 2015 | linkuj Potwierdzam, woda jeszcze ciepła, mało samochodów i sporo pięknych, wymagających podjazdów. Szkoda, że nasza wielkopolska jest taka monotonna we wzniesieniach. ;)
kris91
| 21:32 środa, 30 września 2015 | linkuj OMG ! W Polsce ledwo 10*C, a tu takie zdjęcia!

No nieźle nam smaka robisz na słoneczko, ciepłą wodę i piękne widoczki :) Zazdroszczę! :)