avatar
slonski
, który bryka w okolicach miasta wyspa z dużej polski
38979.28 km wszystkie kilometry
10134.16 km (26.00%) w terenie
58d 08h 04m czas na rowerze
28.06 km/h avg

Kategorie

Fuerza.22   Interkol.133   Jas-Kółka.11   KKS Pruślin.164   Solo.192   SpinRoller.269   test.3   Wielowieś Lap.11

Wykres roczny blog rowerowy slonski.bikestats.pl stat4u

Krótko i mała kraksa

Niedziela, 28 lipca 2013 | dodano:28.07.2013 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria Interkol
  d a n e  w y j a z d u Jazda na rowerze
77.90 km
136 HRavg 73%
160 m. w górę
1970 kcal

Dziś było bardzo spokojnie i trasa krótka. Po drodze zatrzymaliśmy się na stacji benzynowej przed Odolanowem oraz w Sulmierzycach bo padało. Z Sumierzyc do Krotoszyna było mokro i poszło mocniej bo Przemko i Michał poszli do przodu. Puścił się za nimi Kuba i ja ale nie dawałem mocno bo nie chciałem się przemęczać. Dojechali do nas Adam, Dawid i nowy zawodnik w stroju jaki ma Kuba.
Za chwilę wyprzedził nas Błażej i poszedłem za nim jednak ledwo byłem w stanie utrzymać mu tempa nie mówiąc o jakichklwiek zmianach.
Tak dojechaliśmy do Krotoszyna. Ja za tablicą jechałem za Mocarzem ale on skręcił na Ostrów więc czekałem na pozostałych.

Puściliśmy się przez Raszków. Tempo zaczęło się powoli rezkręcać i z par przeszło na pojedynczy wahlarz. Po jakimś czasie zostało nas kilka (6-7) osób. Niewiele przed tablicą wyprzedzaliśmy innego kolarza, który nagle odbił w lewo. Przede mną ktoś go nagle ominął a ja nie zdążyłem i leżałem na asfalcie ze szlifem lewego łokcia i trochę lewej nogi.

Chłopaki bardzo się zgrzali i o mało nie pokłócili ale rozeszło się jakoś. Za Raszkowem poczekaliśmy na innych na stacji benzynowej gdzie odkaziłem soboe ranę wodą utlenioną.

Na tablicę Ostrów byłem drugi za Michałem.